VEELGESTELDE VRAGEN

Veelgestelde vragen over de Kamado. Een FAQ specifiek van toepassing op Takumi. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar info@takumi.nl

Kan ik mijn artikel ook afhalen bij Takumi World bv?
Vooralsnog is dit niet mogelijk, zodra de conceptstore later dit jaar geopend wordt, is het mogelijk om gekochte Takumi’s af te halen.

 
De Takumi concept store
Volg ons op Facebook om op de hoogte te blijven over de Takumi concept store, het adres en de openingsdatum.
 
Hoe/waar kan ik een bestelformulier downloaden?
Stuur ons een email op info@takumi.nl of jos@takumi.nl en wij sturen je een bestelformulier toe.
 
Wat is de levertijd wanneer onze bestelling op voorraad is?
Na ontvangst van de betaling van je Takumi:
via onze eigen bezorgdienst, je nieuwe Takumi wordt geïnstalleerd en aangestoken: in overleg ca. 5 werkdagen;
levertijd in combinatie met een Cook-out: in overleg.
 
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Bij een bestelling > €300,- geen verzendkosten;
Bij een bestelling < €300,- geldende tarieven van PostNL;
Bij een bestelling < €300,- die niet bezorgd kan worden door PostNL: €25,-
 
Wordt er een melding gegeven wanneer onze bestelling bezorgd wordt?
Ja, na ontvangst van jouw betaling wordt  telefonisch/e-mail een afspraak gemaakt om de je bestelling af te leveren of nog beter voor de Cook-out met familie en/of vrienden.
 
Levert Takumi World ook artikelen in het buitenland?
Ja, het is mogelijk om artikelen bij u in het buitenland te bezorgen. U kunt contact opnemen per e-mail of per telefoon over de voor u geldende bezorgkosten.

Welke betaalmogelijkheden zijn er bij Takumi World?
Bankoverschrijving (2-3 dagen)

Worden de prijzen van de producten aangeboden inclusief BTW?
Ja, de prijzen van de producten zijn inclusief 21% BTW.